کلیدهای طراحی کاتالوگ موفق
نوشته شده توسط : ali

 هدف یک کاتالوگ فروش محصولات است ، اما همچنین یک ابزار مهم در ایجاد روابط با مشتریان / خریداران ، مارک تجاری تصویر شما و یک استراتژی عالی بازاریابی است. شناخت مخاطبان هدف و طراحی کاتالوگ درمورد نیازهای مشتریان ، به شما کمک می کند تا در ابتدا با چاپ کاتالوگ ، درآمدی را که انتظار دارید داشته باشید. در اینجا چند کلید برای ایجاد و چاپ یک کاتالوگ موفق آورده شده است.

 

در توضیحات محصول خود کاملاً دقیق باشید

 

در توضیحات محصول خود - اندازه ، مواد ، محل تولید ، قیمت و غیره جزئیات داشته باشید و مطمئن شوید که اطلاعات تماس را در هر صفحه از کاتالوگ خود وارد کنید. از این توضیحات می توان برای روایت داستانی از محصول شما استفاده کرد و همچنین می تواند پیامی را برای مصرف کننده ارسال کند که شرکت شما در چه موردی است. اطلاعات بیشتری که به مشتری بالقوه داده می شود ، به تشویق وی برای خرید کمک می کند.

 

طراحی و عکاسی عالی داشته باشید برای طراحی کاتالوگ حرفه ای

 

 طراحی کاتالوگ در برندسازی ، ساخت تصویر بسیار مهم است اما بیش از همه ، برای جلب توجه مشتریان بالقوه!

 

عکس ها در طراحی کاتالوگ حرفه ای ضروری هستند و استخدام فقط عکاسان حرفه ای مهم است. عکسها داستان مارک تجاری شما را بیان می کنند و به وضوح نشان می دهند محصول شما هنگام تحویل به مشتری چگونه خواهد بود. عکس های چاپلوس و جذاب حتی در صورت عدم نیاز به این محصول مشتری را به خرید فریب می دهد! و بعداً می توان از این عکسها برای سایر مطالب بازاریابی مانند بروشور ها و وب سایتها استفاده کرد.

 

مشتریان خود را بشناسید

 

یافتن مخاطب هدف خود مهم است - افرادی که نام تجاری شما با آنها طنین انداز می شود و سپس محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند. طبق مجله Forbes ، "داشتن درک قوی از مخاطبان خود یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از موفقیت شماست."

 

همچنین ، مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان به احتمال زیاد کاتالوگ ها را به افراد دیگری با علاقه های مشابه منتقل می کنند ، پس یکی از نکات مهم در طراحی کاتالوگ حرفه ای  شناخت مشتریان است.

 

 

 

استفاده از کاتالوگ در بازاریابی شرکت شما به درآمدزایی که انتظار داشتید کمک می کند. و اطمینان حاصل کنید که از بهترین چاپخانه برای اطمینان از کیفیت بالا و حرفه ای بودن کاتالوگ خود استفاده کنید. کاتالوگ شما بازتابی از شرکت شما و بهترین راه برای صحبت مستقیم با مصرف کننده است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده برترین کاتالوگ های حرفه ای به صفحه طراحی کاتالوگ حرفه ای مراجعه کنید.

 

منبع خبر : http://tarhmodern71..com/post/20

 




:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: